Jeśli przeczytałeś/aś pierwszą część tego wpisu to jesteś gotowy/a aby przejść do:

Passat referensvärde två czyli szwedzkiego potopu część druga:

Pierwsze co rzuca się tu w oczy to… mało profesjonalnie zamazane numery tablic. W związku z tym, nie jest możliwe ustalenie przebiegu. Ale od czego są chłopaki z bezwypadkowe.net? Okazało się, że jeden z nich znalazł to ogłoszenie wcześniej, jeszcze zanim handlarz dał „edycję” polegającą na zasłonięciu tablic:

Wszystko już wiadomo. RSC065 to numery tablic, o które się tu rozbiega. Po wpisaniu ich na dobrze już znanej stronie Swedish Transport Agency widzimy, że podczas ostatniego szwedzkiego przeglądu, nasz Pasek miał już 308341 km. Handlarz musiał więc nim wracać do Polski na wstecznym, hahaha :D

Aktualny stan licznika 185.901 PRZEBIEG 100% ORYGINALNY – to z pewnością informacja, której można naprawdę na 100% zaufać.

Auto jest w idealnym stanie technicznym, mechanicznym jak i wizualnym. Zawieszenie jak i inne podzespoły w PERFEKCYJNYM STANIE!!! – tej informacji także na 100% można dać wiarę. Potwierdzeniem PERFEKCYJNEGO STANU jest choćby świecąca się kontrolka zużytych przednich klocków hamulcowych:

Na koniec najlepsze:
Jestem poważnym człowiekiem i wiem, że często jadą Państwo setki kilometrów, dlatego zapewniam, że wyżej przedstawiony opis jest w pełni wiarygodny

 

Polowanie na jelenie trwa. I wszystko jasne…

Ciąg dalszy na Cofanie Licznika & Korekcja Przebiegu III